Formularz reklamacyjny

 
Klient
 
Reklamowany towar
 
Opis reklamacji

Jak przebiegał proces reklamacji:

  • Wypełnij wszystkie pola formularza reklamacji na końcu tej strony
  • W "Opis reklamacje" opisać problem jak najdokładniej, tzn. wady towarów, dzięki którym jest to roszczenie
  • Kliknij przycisk "Wyśłač"
  • Poczekaj na kontakcie z naszych skarg pracowników, które po otrzymaniu wypełnionego formularza skargi komunikują kolejne kroki skarg. Skontaktujemy się zazwyczaj w ciągu 24 godzin od wysłania formularza skargi (w dni powszednie).
  • Nie wysyłaj towaru bez monitowania naszego pracownika skarg. Większość niepowodzeń może być skierowana tak, że towary objęte zgłoszeniem nie trzeba wysyłać z powrotem - nasi pracownicy po otrzymaniu skargi sugerują najbardziej odpowiedniej procedury. 

    Adres do wysyłania skarg: 

    UNSO
    ul Miłosna 5/19
    08-300 Sokołów Podlaski
    tel.: 530802080

 

2018 Copyright , UNSO Urszula Naworol, ul. Literacka 25/2, 01-864 Warszawa / Powered by Web Revolution